Friday, March 9, 2012

Cekodok, anyone

kalini saya mahu buat tribute utk cekodok resepi kegemilangan mak saya... hahaha... ntah hape hape kan... xde idea tu masalahnye... makanan yg paling xmenyihatkan san satu2 nya saya sukak gilak adalah CEKODOK... diet lah mcm mana, mesti tergigit jugak lah seketoi dua... i kenot resist u know... menda lain xpe tapi cekodok nehi... TAAAAPIIII hanya cekodok pilihan sahaja yg idaman tekak ini... yg saya suka adalah cekodok crispy di luar tetapi di dalam nya goooeeeyy di dalam... i xsuka yg banyak tepung nanti dia keras kan... so saya mau yang dalam tu lembut, cair2 sket... perghhh....

nak buat cekodok ni kena ada teknik yang betul... kalau takkk, sia xkan menjadi.... betuiiiii.... eh, mcm ler cekodok i je yg sedap... cekodok uols pun sedap jugak kan... ikut tekak masing2 kan... tapi yang i punya i nak mcm ni.................

 see... di luarnye rangup
kalau ada yg cacat sikit rupanye, hitam2 laaagiiii sedappp



see, di dalamnye xbanyak tepung... 
perghhh
ok, dah
xleh tgk lama2...
tgh menaip ni telan ailio je!

No comments:

Post a Comment