Thursday, December 20, 2012

Ambik mood!

Helloooooo.... Assalamualiakum... Salam sejahtera.. salam satu malaysia... ceewahh.. tetiba feeling mcm pengacara plak... cenggitulah bila otak xbrapa nk function dgn betui.. kikiki... 2-3 menjak ni mcm rasa xberpijak pd bumi yg nyata jerrr... tambah utk mgu ni dan mgu depan.. hoiiii... dh gigil2.. esok my ujian amali... kena pg buat ujian amali buat aktiviti utk bebudak taska... ni dh kecut perut semuaaa... buatnye budak tu xmau buat, haku nangis situuu... huhuhu... takutttt.... seram sejuk dh kaki tgn... mkn pun xlalu.. ;P

Hari ni kebetulan cuti.. soo prepare utk esok.. kena prepare mental n fizikal... pastukannnn nk kena nyanyi nyanyi lg... ni yg leceh ni.. sbb i kannn, kalau bab nyanyi tu mmg la suka... tp bila nyanyi lagu kanak2 i suka hooooverrrr... kalau tak hover i mcm nyanyi xikhlas... mcm xde feeling... soo kalau nyanyi hover2 malu la pulak kt dpn fasilitator tu... ehh, apa nak malu plak.. bantai jer la kann... hahaha... huwaaaa.... mak dh gigil nihhh... okeh okeh... tarik napassss.... tarik napas... ok lah... nk pg tgk apa yg patut buat... tp mcm dh xleh buat apa plak.. ehh.. aku gabra semcm ni apahal?? muahaha... ok i dh sewel dah... cam biasa mak tempek gambar mak yg gojeeesssssss **pttttuiihhh**  kuang kuang kuang...











sebelum tuuu.... ehem ehem....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



adding new member... dh lama mak ngidam..
mak kan xsuka nunjuk2 brg2 yg mak beli...
sbbnye mcm maluuuuu.... yelahhh org lain dh tahap cenel lah, miu miu lah..
beli pulak mcm beli gola gola jerrr... pejam mata beli kannn...
ni mcm terober eksaited plak
tp tetap rasa bersalah
sbb mmg bukan diri i sebenarnye
tgk blog pun mcm hammmbarrr jer kannn...
bebalik muka i
bebalik muka i
i sendiri dh nyampah nengok
ni kali ni jer tau i buat keje xsenonoh ni tau
hahaha...
nak tgk ke isi dalamnye???
alaaa.... bese bese jerrrr... 
nk tenokkk???
nak????
ye lah ye lahhhh....
ai kan baik hati..
penyanyang..
jujur...
ikhlas...
hahaha...
ok lah 
ok lah
*
*
*
nyanyi sket lagu kalau ada gembira tepuk tgn..
;P
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 
TADAAAA....



dahhhh...
xleh tjuk bebanyak
mak i ckp xbaik nunjuk2... 
;P
**ya Allah ampunilah dosa kuuuuuu**
haku pk sepuluh kali nk publish ke tak entry ni...

4 comments:

  1. ishh boleh tak baru tau mawar ade blog. nak kena abiskan byk mase nk bace nih. hehee..

    ReplyDelete