betapa ler teringin benor nak rasa menda alah ni
asyik nengok org makan pastu kata sedap sedap
sekaaaaliiiiiiii
huhuhu.... saya mmg takleh masuk kalau ada mentang ijoooo tuuu...
mmg saya nehiiiii makanan jopun
siannn... kalau ditakdirkan pindah ke jepun
mau kuruih kering haku dibuatnye
mungkin tempura jer kot boleh makan
itu pun yg ni paksa telan
nasib ada 3 ketul
lalu telan 2 ketoi jer
itu pun dh nak naik pitam rasanyeee
telan jugak sbb takut kena marah
ngeeee....
xpe lah pengalaman mengajar kita betui dakk
hahaha....
sapa yg can enjoy japanese food boleh la kot...
me tekak siam+cina
muahahaha....
